بهترین برند بلبرینگ چینی را بشناسیم

برند چینی بلبرینگ

فهرست مطالب

بلبرینگ‌ها از قطعات پرکاربرد و مورد استفاده در صنایع مختلف هستند. امروزه خرید بلبرینگ ارزان چینی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد به خریداری این قطعه با کیفیتی مطلوب و در عین حال ارزان و به‌صرفه علاقه‌مند هستند. برخی از برندهای چینی قطعات بلبرینگ را با قیمت کم و کیفیتی بالا به تولید می‌رسانند. از انواع برندهای ارزان چینی می‌توان به بلبرینگ 2M، بلبرینگ 3Star، بلبرینگ مستر Master، بلبرینگ ZWZ، برند PFI و بلبرینگ چینی KG اشاره کرد. به نظر شما کدام یک از برندهای ارزان چینی کیفیت مناسبی دارند؟

برند بلبرینگ چینی ارزان

بلبرینگ‌های چینی باتوجه به نوع قطعه و طراحی آن و همچنین کاربرد قطعه، در قیمت‌های متغیر و مختلفی به فروش می‌رسند. در واقع قطعات چینی از قیمت کمتر و مناسب‌تری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. در حالت کلی می‌توان گفت که قیمت قطعه بستگی به کیفیت و برند آن دارد. اگر شما می‌خواهید قطعاتی از برندهای ارزان قیمت چینی را خریداری کنید، ما این برندهای زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

بلبرینگ مستر master

بلبرینگ‌های مستر از مجموعه برندهای ارزان قیمت چینی محسوب می‌شوند که شما می‌توانید قطعاتی همچون بلبرینگ این برند را با قیمتی مناسب و کمتر از سایر برندها خریداری نمایید. بلبرینگ مستر از سری ساخت‌های این قطعات بوده که توانسته به محبوبیت بسیاری دست یابد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. از پرمصرف‌ترین قطعات تولیدی این برند می‌توان به بلبرینگ‌های ساخت سری 6 هزار و همچنین رولبرینگ‌ مخروطی اشاره کرد که این دو قطعه کاربرد زیادی دارند.

برند چینی بلبرینگ

بلبرینگ چینی KG

بلبرینگ چینی برند KG محصولات و قطعاتی با قیمت‌های بسیار مناسب را تولید می‌کند. این برند چینی توانسته قطعات باکیفیتی را ارائه داده و طیف وسیعی از خریداران بلبرینگ را پوشش دهد. محصولات این مجموعه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. بلبرینگ‌های این مجموعه عمر و ماندگاری بسیاری دارند. این برند محصولات خود را با استاندارد ISO9001 ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید:  کاربرد یاتاقان غلتکی

بلبرینگ ZWZ

این برند انواع بلبرینگ را به بازار عرضه می‌کند. قطرهای داخلی بلبرینگ‌های ساخت این برند از 12 تا 150 میلی‌متر متغیر بوده و در انواع مختلف به تولید می‌رسند. برند ZWZ از بیشترین تنوع در بلبرینگ‌های شیار عمیق برخوردار است.

بلبرینگ 3star (تری استار)

بلبرینگ‌های 3Star (تری استار) یکی از برندهای ارزان کشور چین است که قطعاتی باکیفیت را به تولید می‌رساند. امروزه قطعات تولیدی برند استار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از برندهای شناخته شده و محبوب به شمار می‌روند؛ چراکه این برند محصولاتی با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. از قطعات این برند که بسیار پرطرفدار بوده و استفاده می‌شوند می‌توان به بلبرینگ‌ شیار عمیق و همچنین یاتاقان‌های مارک تری استار اشاره کرد.

بلبرینگ 2M

بلبرینگ و رولبرینگ‌ مارک 2m از جدیدترین و محبوب‌ترین مارک‌های کشور چین محسوب می‌شوند که امروزه به‌دلیل محصولات و قطعات ارزانی که عرضه کرده‌، شناخته شده است. قطعات مارک 2m باکیفیت قابل قبولی تولید می‌شوند و در عین حال ارزان قیمت هستند. از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین قطعات این برند می‌توان به بلبرینگ‌های شیار عمیق و رولبرینگ‌های مخروطی اشاره کرد.

آیا بلبرینگ و رولبرینگ چینی را خریداری کنیم؟

سوالی که ذهن تمامی مشتریان را به خود مشغول کرده، در رابطه با خرید بلبرینگ چینی است. در کشور ما قطعات چینی بسیار مورد استفاده می‌گیرند. بلبرینگ‌های چینی از کیفیت متوسط و رو به بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر قطعات دارند. امروزه قطعات چینی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که کاربردهای فراوانی در بسیاری از صنایع دارند و شما می‌توانید بلبرینگ چینی را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. امروزه بسیاری از افراد بر این باورند که قطعات چینی بی‌کیفیت هستند؛ اما واقعیت امر اینچنین نیست. برخی از برندهای چینی کالاها و قطعاتی با بهترین کیفیت را تولید می‌کنند. شما برای خرید می‌توانید از برندهای معروف چینی و همچنین مطمئن خریداری نمایید.

بیشتر بدانید:  انواع رولبرینگ مخروطی کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟

چه عوامل و ویژگی‌ها را هنگام خرید بلبرینگ باید در نظر بگیریم؟

به‌طور کلی می‌بایست در هنگام خرید بلبرینگ به برخی از ویژگی‌های آن دقت کنید تا بتوانید یک قطعه خوب را خریداری نمایید. هنگام خرید این نکته را در نظر بگیرید که می‌بایست قطعه‌ای را خریداری کنید که ارزش خرید داشته باشد. برخی از پارامترها و نکات مهم هنگام خرید بلبرینگ شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قیمت کالای مد نظر
  • توجه به کیفیت قطعه در هنگام خرید
  • ارزش خرید آن
  • عمر قابل پیشبینی قطعه
  • هزینه تعمیر و نگهداری آن

ویژگی ‌های مهمی که هنگام خرید بلبرینگ و رولبرینگ چینی باید به آن ها توجه کنیم؟هنگام خرید بلبرینگ و بیرینگ چینی باید به برخی از خصوصیات آن نیز توجه داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌ها در هنگام خرید، تهیه قطعه از مکان یا وب سایت معتبر و تشخیص تقلبی یا اصل بودن آن است. از دیگر ویژگی‌های قطعات چینی و نکات مهم مورد توجه در هنگام خرید بلبرینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربرد بلبرینگ چینی
  • سرعت و دوران چرخشی
  • پسوند، پیشوند و شماره اصلی
  • توان بلبرینگ در برابر حرارت و زنگ‌زدگی
  • تشخیص قطعه اصلی یا تقلبی بودن آن
  • مقایسه بلبرینگ چینی با نمونه‌های آن
  • نامگذاری یا شماره‌گذاری فنی قطعه
  • خرید معتبر
  • تاریخ تولید و بسته‌بندی
  • کیفیت
  • نحوه نصب
  • ساختار بلبرینگ یا بیرینگ
  • میزان آب‌بندی
  • میزان مقاومت بلبرینگ در برابر اصطکاک
  • قطر داخلی قطعه و شافت و فضای موجود
  • کدهای بیرینگ

    برند چینی بلبرینگ

کیفیت بلبرینگ ‌های چینی و میزان سرعت آن ها در دورهای چرخشی بلبرینگ

کیفیت یکی از مزایای رقابتی در بین برندها برای تولید یک محصول محسوب می‌شود. بلبرینگ‌های باکیفیت بسیار مورد توجه و مصرف قرار می‌گیرند. از این‌رو برخی از برندهای چینی سعی کرده‌اند تا قطعاتی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب‌تر به تولید برسانند. بلبرینگ‌هایی که توسط کشور چین تولید می‌شوند با سرعت بالایی عمل می‌کنند. مقدار سرعت در دوران‌های چرخشی هر بلبرینگ متغیر است؛ چراکه برخی از انواع بلبرینگ‌های چینی دارای سرعت چرخشی تند و برخی دارای سرعت کند هستند.

بیشتر بدانید:  فرق بلبرینگ دور بالا با دور پایین در چیست؟

مزایای بلبرینگ چینی

  • قیمت ارزان
  • دارای انواع برندهای ETK-E، مستر، KG، 2M و…
  • قابل استفاده در انواع صنایع
  • کیفیت بالا
  • تنوع بالای بلبرینگ‌ها
  • به‌راحتی قابل دسترس و خریداری است.

سخن پایانی

بلبرینگ‌ها یکی از قطعات پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که برای حرکت سایر قطعات و همچنین به عنوان راه‌ حلی برای معایبی همچون ساییدگی و خوردگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه بلبرینگ‌های چینی به‌دلیل برخورداری از قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. بسیاری از مشتریان علاقه‌مند هستند که بلبرینگ ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت مطلوبی را خریداری نمایند. هنگام خرید بلبرینگ باید به برخی از عوامل همچون تقلبی بودن یا نبودن آن بسیار توجه داشته باشید. از همین‌رو می‌بایست بلبرینگ را از سایتی معتبر خریداری کنید. از برندهای ارزان قیمت چینی می‌توان به بلبرینگ 2M، بلبرینگ 3Star، بلبرینگ مستر Master، برند PFI و بلبرینگ چینی KG اشاره کرد. برای تهیه این قطعه پرکاربرد می‌توانید آن را از وب سایت روان چرخش آریا خریداری نمایید.
آدرس وب سایت روان چرخش آریا: https://rcabearing.com/

بیشتر بخوانید:

روش‌های نصب و مونتاژ بلبرینگ

تاثیر ضخامت بلبرینگ بر عملکرد آن

عمر مفید بلبرینگ ها چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *